lauantai 12. huhtikuuta 2008

Kypsaa?


Taysi-ikaisyys saavutettu, mitapa tassa silti turhia aikuistumaan. Kuvasta voitte ehka paatella, etta olen uuden poikaystavan itselleni haalinut. Sanotaanko vaikka, etta se oli mukava synttarilahja. Tiedan, ettei mulla ole kuin kolmisen kuukautta vaihtariaikaa jaljella, mutta en silti nae seurustelussa mitaan pahaa. Molemmat tietaa pelisaannot eika elata mitaan naiveja unelmia yhteisesta tulevaisuudesta. Lennyn filosofialla: "Better to have a short time than no time at all."

Eilen vietettiin 18-vuotissynttareitani Lennyn luona. Koska olen aiemmin tanne blogiin valittanut, etten jaksa ainaisia teinikannaysselostuksia, taytyy varoa, etten nyt itse sellaista kirjoita. Sanotaanko nyt vaan, ettei ollut mitkaan mehukestit. 18 taytetaan vain kerran, eiko. Porukkaa oli paikalla runsaasti, koulussa oli levinnyt sana synttaribileista. Paivansankari itsekin oli jonkinlaisessa laitamyotaisessa. (Jo oli aikakin mun ekat kannit kokea?) Ei mikaan negatiivinen kokemus, liikaa en juonut, mutta tarpeeksi. Kun en mikaan alkoholin suurkuluttaja ole, melko pienikin annosmaara ehtii vaikuttaa. Takalaiset pippalot lahtee kuulemani mukaan aika helposti kasista, mutta onneksi Lenny asuu sen verran kaupungin ulkopuolella, ettei sinne satunnaisia ohikulkijoita juuri eksynyt. Ihana huomata, kuinka paljon hyvia kavereita mulla on. Ei mitaan ikuisia sydanystavia, mutta sellaisia, joiden kanssa on mukava viettaa aikaa.

Lain silmissa aikuinen, tasta jatketaan. Mulla ei ole enaa mikaan kiire aikuistua, mikas sen parempi ika kuin kahdeksantoista.

(ps. Kommenteissa saa aina olla rehellinen, kriittinenkin. Aina ei tarvi myotaillen myhailla.)

10 kommenttia:

tipitii kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Onnea juu näin jälkikäteen! Ollaan nyt sitten molemmat täysi-ikäisiä. Niin se aika kuluu. Hassultahan se vähän tuntuu, että saa tehä (melkein) mitä vaan ihan laillisestikin. Tutorristeilyllekään ei tarttenu pyytää vanhempien allekirjoittamaa lupalappua ;D

(Vielä loppumainintana, että hyvän valinnan teit, toi Lenny on hurjan suloinen!)

Anonyymi kirjoitti...

Kaareeeen!! Nonni.. nyt sinäkin sitten olet retkahtanut :D tästä se alamäki sitten alkaa.
Ei vaan.. hieno juttu että nyt ainakin sitten tiedät mistä puhutaan ja kun palaat takasin, niin lähdet kyllä mun kanssa terassille ;>

/Mikko

Kartsa kirjoitti...

Niinpa Mikko: mita mulle on tapahtunut? =D Terassille mennaan, sa tarjoot.

Unknown kirjoitti...

Mun on varmaan sitten pakko tulla mukaan, kun sä lupasit tarjota mulle :D

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Mä voin tulla vahtiin teitä terassille, ettei liian hurjaksi mene. Kesällä mäkin oon 18!

Ei vais, mutta mukaan tulen jos otetaan :D

Anonyymi kirjoitti...

Hehee. Muistan jonkun sanoneen, ettei voi kuvitellakaan seurustelevansa, jos tietää, ettei homma johda mihinkään. Kukahan sekin hullu oli ?

Anonyymi kirjoitti...

nonni onnes olkoon. ei todellakaan hairitse yhtaan, mutta enpa olis vuosi sitten uskonu tallasta lukevani tanaan =D
Markus

Anonyymi kirjoitti...

Aika yllättynyt olen, mutta toisaalta voin sanoa, että meidänkään toimet täällä ainakaan tällä kategorialla fiksun puolelle mene :D...tälläinen jatkuva 18-vuotissynttäreiden pyry on ajanut meistä yhden jos toisenkin partyanimalien tavoin kaidalta tieltä... <3Anna Ps. Lauraa lainatakseni hyvä valinta tuo Lenny ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.