tiistai 11. maaliskuuta 2008

Climb every mountain

Ei ehka kuulosta kummoiselta, mutta olen tehnyt huikean henkilokohtaisen suorituksen. Opin eskimokaannoksen! Eilen oltiin koulun altaalla ties monettako kertaa sita vaantamassa. Olin jo melkein hyvaksynyt, etta ehka ma en nyt sita sitten opi. Aluksi ei meinannutkaan sujua, mutta sitten lopetin liiallisen yrittamisen ja hupsista! Sehan onnistui ja viela useamman kerran, ettei ollut mitaan sattuman kauppaa. Tama tarkoittaa sita, etta kun joessa keikahtaa, niin ei tarvitse siina vaan lillua ja odotella, etta ehka joku voisi tulla kaantamaan, vaan paasen itse ylos! Uima-allas on tietenkin ihan eri juttu kun virtaava joki, mutta nyt kun olen idean hokannut niin eikohan se siita.

Minahan pystyn ihan mihin vaan, kunhan en anna periksi. Siperia tai siis Uusi-Seelanti opettaa.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, se on hieno suoritus! Oon ittekin joskus koittanu moista. Ei kyllä ihan onnistunu kun ikää oli.. 11? :D Go Karen Go!

Unknown kirjoitti...

Oppia ikä kaikki... mutta eikös tuo eskimokäännös kuullosta melko rasistiselta ilmaukselta... ehkä olisi parempi suosia inuittikäännös-ilmausta inuittipuikon esimerkkiä noudattaen

Mileia kirjoitti...

überSIIISTIÄ (: opetat sitten meikäläisellekkin! jos en vaan huku yrittäessä. d:

tipitii kirjoitti...

Kaaren opettelee selviytymistä luonnossa ja mä yritän päntätä jotain saapuran Suomen historiaa! Kumpaakohan tarvii enemmän elämässä? (Toivittavasti Ilari ei lue tätä...) Sanomattakin selvää että olen, jälleen kerran, tajuttoman kateellinen.

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä Kaaren!!
Mähän sanoin että sä opit sen ja pystyt mihin vaan :D Ei pidä ikinä luovuttaa (: