lauantai 21. heinäkuuta 2007

Elossa

Taalla. Hengissa. Nyt paasin ensimmaista kertaa koneelle. Kaikki on ihan hyvin. Olen oikeastaan ensimmaisen viikon aikana ollut vaan kotona, koulussa ja tavaratalossa. Ihan pihalla kaikesta ja sairaan vasynyt, mutta pahin alkushokki on jo ohi. Kylla se tasta pikkuhiljaa. Kirjoitan pian lisaa. Ne, jotka mun sahkopostiosoitteen tietaa, kirjoittakaa mulle meilia, niin saan teidan osoitteen. Laittakaa miel. mukaan myos perinteinen postiosoite, jos joskus haluatte saada kortin.

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Kiva kuulla että olet vieläkin hengissä, vaikka jouduit selviämään näin pitkään ilman koneella olemista :p

Anonyymi kirjoitti...

Ai niin, mä olin kokonaan unohtanu, että siellä on koulua. Mulla on kyllä koko ajan ollu koulufiilis päällä, kun tota viidettä Potteria oon lukenu. Koko ajan tuntuu siltä että pitäis läksyjä mennä tekemään kun Harrylla ja kumppaneilla on koko ajan koulukiireitä ;)

Anonyymi kirjoitti...

Väys, ei mulla oo sun sähköpostiosotetta. Sä voit kyllä laittaa mulle sähköpostia ossaan: Dragony90@hotmail.com , niin saan sun sähköpostiossan... Käykö?

Anonyymi kirjoitti...

Kummallista muuten, että kommentoin tohon uudempaan viestiin ensin. Syystä tai toisesta tää jäi huomaamatta. Sen siitä saa, kun juo liikaa piimää.