tiistai 18. joulukuuta 2007

Kiitos!

Valtava kiitos kaikille, jotka kirjoitti siihen ystavakirjaan, jonka Anni(?) lahetti mulle. Pienena mulla niita aina oli, mutta ei mulla koskaan ollut niin paljon kavereita, etta olisin saanut sellaisen tayteen. Ja nyt ei edes kaikki mahtuneet itse kirjaan! Ihana tietaa, etta ei mua siella ole unohdettu. (Kyllahan ma sen tiedan, mutta muistutuksia on kiva saada.) Erityiskiitos niille, jotka olivat paivitetyn kuvan lamaisseet sivullensa. Kaikki on kovasti kaunistuneet. (Juho ja Aapo nuorentuneet varsin mukavasti.) Mikolla ei selvastikaan ole puheenjohtajuus noussut yhtaan hattuun, noyryyshan se on johtajan tarkeimpia piirteita. Kiitos Christalle lomanvietto-ohjeesta: "Jumala mielessa ja housut jalassa." Pidetaan.

10 kommenttia:

VilhÅ kirjoitti...

JUU VARMAAN SAIT SEN JO :O:O
SEN PITI OLLA ÜBERJOULULAHJA
En ees kerenny arkeologistuttamaan mun kuvaani tarpeeks kun vietiin käsistä postiin stana. Et varmaan tajunnu puoliakaan mitä se kirja sano, voj då.

Nå,
Världen vill inte falla
RÅKKENRÅLL

-Vilho :#

VilhÅ kirjoitti...

PS. Se mun kuva on ruma t ville

Unknown kirjoitti...

Mitenkäniinoonmuka nuorentunut kuvan perusteella... olinhan mä sentään samalla luokalla sun kanssa kun toi kuva otettiin :p

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa, että sait sen jo!! :D
Mun piti kirjoittaa mukaan kirjeen pätkä jossa olisin selittänyt kaikkea siitä kirjasta mutta en ehtinyt kun ajattelin että se pitää saada tosi nopeeta postiin ja lopulta Ilari vei sen postiin (: Ideoitsijoina oli Johnu ja Mimmi molemmat omilla tahoillaan. Johnu ehotti että kun koulukuvat tulee niin voitas pistää sulle kortti meiltä kaikilta ja sitten kuvat siihen (: Nuortenillassa juttu sitten lähtikin käsistä kun Mimmi ehdotti ystäväkirjaa johon kuvat tulis. Menin heti seuraavana päivänä ostamaan ja valkkaamaan ja soittelin vielä Johnulta suostumusta Krissen ostoon (: Mä sitten olin sihteerinä ja kierrätin sitä ihmisillä ja keräilin kuvia ja metsästin Oskua jotta viimein vikana iltana sain sen siihen kirjottamaan kun menin niille kotiin asti :D Ei se siitä mitensäkään pahastunu, vaikka siitä vähän mainitsikin kirjotuksissaan (; Ole Hyvä, olit sen ansainnut! <3

Anonyymi kirjoitti...

Jeah, eiks ollukin kiva juttu^^ Anni näytti tänään sitä sun joulukorttia, aika epätavallinen sanoisinko :D Meijän kone hajos ja mun piti lähettää sulle sähkönen joulukortti, kattoo saako sitä lähetettyä ennen joulua...
T: Johnny-boy

Fee- kirjoitti...

Hyvää joulua Kaaren :) luultavasti vielä sähköpostitse (ah, niin Evemäistä) laitan korttia, kun en ehdi enää kirjeitsekään.

Anonyymi kirjoitti...

Kirja oli vallan mainio, itse kävelevänä kriisikeskuksena en ois sellasta ideaa kyennyt suoltamaan. Kiitos ihanasta joulukortista. Kohta alkaa puurojuhla ja arvaa mitä! Saatan ehtiä sinne ajoissa, koska hiukset on jo melkein laitettu (näin 1,5 tuntia aikaisemmin)...positiivista =) Palailen luoksesi sähköisin viestein, siihen asti joulumielellä.. -Anna

Anonyymi kirjoitti...

kiitos joulukortistasi ja kuvista. kävin tänään ostamassa joululahjoja ja huomenna leivotaan christan kanssa pipareita. näihin tunnelmiin, sinun caroline

Anonyymi kirjoitti...

Kirjan pointtihan on kötketty rivien väliin. Eli muille sivuille saat tehä mitä vaan, mutta niitä mun rtietoja vilauttelet sitten niille komistuksille. Eiköhän joku niistä lähe sitten tänne sieltä piristelemään näiä mustan joulun päiviä. Hyvää joulua muuten, joulukiireet saattaa imasta (ja imasi jo ku en toista kirjettö ehtiny viel laittaa) enkä ehdi mitään muuta viestiä mahdollisesti laittaa

Anonyymi kirjoitti...

Heippa Kaaren! Tänään itse asiassa juteltiin sinusta Mikon ja Annin kanssa (pelkkää hyvää)ja ikävähän siinä tuli. Kiitos, että pidit lomavinkistäni--se on nerokas.
En nyt tiedä mitä sanoisin, ku sanottavaa olisi aikas paljon ja en tosiaan ole ennen tänne kirjoitellutkaan. Anna anteeksi:D
PIdä hauskaa ja ehkä tänne eksyn toistekin kommenttia heittämään.